مجله الکترونیکی اکونومیست تحلیل جالبی از انتخابات ایران داده است.به نقل از این مقاله ایرانیها نشان دادند که آزادی بیشتر در صورت نبودن نانی برای خوردن اهمیتی زیادی ندارد یکی نیست به این بابا بگه آزادی ..بابا اگه منظورت همون دو درجه محمود خانه که معلوم میشه تو هم مثل من زیاد ریاضی بلد نیستی..میگی نه یه سری به سایت این موسیو نبوی خودمان بزن یه خورده ریاضی یاد بگیر...بعدش گفته بعضی ها میگند استغفر الله اینجا میشه کره شمالی..این بابا فک کنم هنوز کره شمالی نرفته ..مگه کره شمالی چه شه فقط یه خورده از ما فقیر تره که البته در حال حاضر نون تو فقیر بودن..من از همین امروز اعلام فقارت میکنم.
در ضمن بقیشو هم خودتون برید بخونید لینک دادم ...ابوالمجنون عزیز هم اگه هنوز انگلیسیت خوب نشده میتونی با میل نمودن یک وعده سنجد..سرحال بیایید وبا ما به دامنه های البرز آمده ضمن تناول سیگار کوه پیمایی نمایید واز نظرات ارزشمند ما و اجنبی ها بهره مند گشته. چون همین که چند وقت یه بار اینجا می نویسم با این مشغله زیادی که دارم و میدونی انده پر رو بازیه.دیگر عرضی ندارم...
economistمقاله این هفته
نظرات (0)

Post a Comment

راهنما
سخن پراکنی
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است