یک صعود بی درد سر-آلمان2006
هنوز این تب لعنتی سوغات سفر ولم نکرده بد جوری داغ کردم ولی با همه اینها کلی خوشحالی دارم ذخیره میکنم بلاخره برای یه دفعه هم که شده مثل بچه آدم رفتیم جام جهانی ...من از این قضیه به چند دلیل ملی ،فرهنگی اقتصادی ،ورزشی،سیاسی خوشحالم:
1-به خاطر اینکه بدون دردسر رفتیم بالا
2- به خاطر اینکه بحرین رو بردیم
3-به خاط اینکه بحرین یه تیم احمق عربی بود که توی دوره قبلی غلط اضافی کرده بود
4-به خاطر اینکه اینبار هیچکی از اینکه جوونا میان خیابونو شادی میکنند نمی ترسه ،چون دم انتخاب یه خطر کوچیک رو میشه به یه خطر بزرگ بخشید
5-این مهر علی زاده کلاًقهرمان توپ ندیده ریشاشو با تیغ تراشیده بود
6-توی تلویزیون ملی پس از سالها آهنگ جاز پخش شد..البته من از نوع آهنگا تقریبا هیچی حالیم نمیشه
7-توی سفری که رفته بودم یه خورده از این که تو ایران زندگی میکنم حالم گرفته شده بود ولی با این پیروزی نظرم برگشت،چون فوتبال خودش انده تکنولوزیه و اصلا نیازی نیست که آدم برای تقویت حس ملیش تکنولوزی داشته باشه ..همین فوتبال کافیه.نیست؟
8-از این رضا زاده تکراری هم خسته شده بودیم..آخه تا کی باید یه قهرمان ملی 160کیلویی رو هی به عنوان غرور ملی از تلویزیون تماشا میکردیم در حالیکه مدل موی این فوتبالیستا
خیلی قشنگ تره
بعد از فوتبال یه اس ام اس تبریک فرستادم ه
...این داریوش نخاله جواب دا د به تو چه نخود فرنگی ..حال گرفته شد ...بقیشو ولللش
م ...
اگه کسی این جا سر می زنه حتما این quote of days رو بخونه
نظرات (0)

Post a Comment

راهنما
سخن پراکنی
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است